Gamzer68 benim hakkımdaki düşünceleriniz o kadar yanlış ki 😅 ben izlemeyi tercih etmiyorum, eşim ihtiyaç duyduğunda izliyorsa izleyebilir. Birlikte de hiçbir zaman izlemedik. İzleyen kişilere sonsuz saygı duyuyorum. Sizi bu düşüncelere sürükleyen şeyin ne olduğunu bilemiyorum. Ben sadece gördüğüm, duyduğum şeyler üzerinden kendi düşüncelerimi belirtiyorum. Size de dediğim gibi bireysel bir şey olduğu kanaatindeyim, doğru/yanlış demek sanırım zor ☺️ İnanın burada yazan o kadar rahatsız edici şeye rağmen objektif ve saygılı cevaplar veriyorum. Sizinle yaptığım sohbeti de yüz yüze yapmak çok isterdim, helallik hiçbir durum yok inanın 🥰