Derinmom daha yeni doktardan geldim gebe olduğumu söledim ve endokrine kayıt yaptırdı. Allah korusun Çocukta zeka geriliği olabliyor iş bnden çıktı artık dedi. ilacı düzenli bir şeklde her ay doktor kontrolünü aksatmamız gerekiyor. İlk gebeliğimden de tecrübeliydim saten 7 ay boyunca kullanmıştım şimdide kullanıyorum