persefoni hayır ama keşke kullansaydım. Sol göğsümün ucunu yara yaptı bayağı kötü emzirmekte zorlandım çok şişti agrıdı, silikon göğüs ucu aldım onunla acıyı azaltıp emzirdim o sayede bir kaç günde iyileşti sonra düzenli olarak her emzirmeden önce temizleyip kendi sürümle ıslattım, aynı şekilde emzirme sonrası da temizleyip sütümle uçlarını falan iyice silip kuruyuncaya krem sürüp öyle kapattım. Göğüs pedi kullanmayı kestim onun daha çok yara yaptığını düşündüm bana öyle geldi. Yara olmaması için bebeğin memeyi daha iyi kavraması lazım sadece ucunu değil, ve asla nemli kapatmamak gerekiyor. Yaralarım iyileşti inşallah bir daha da olmaz 😂