gencbir_anne Arkadaşlar merhaba 28. Haftamdayım 3-4 gündür neredeyse hiç hissetmiyorum bebeğimi neden olabilir çok üzülüyorum. Dün kontrolde iyiydi ama ben hareket hissetmiyorum
__Asya01__ gencbir_anne doktora gittsiysen bi sorun olmaz insAllah korma ))Cokmu Ayak üstünde oluyorsun?))
gencbir_anne __Asya01__ son günlerde evet ev temizliği yaptım üstüne 2 gün misafir ağırladım falan derken ondan mı oldu acaba
karaguzelirem_ gencbir_anne yorgunluktan ve fazla ayakta kalmanızdan dolayı olmuş olabilir kendinizi çok yormayın dinlenin, bir iki parça çikolata yiyip solunuza doğru uzanın hareketlenecektir 😊
__Asya01__ gencbir_anne Evet ola bilir ben ayak üstünde cok kaldigim zaman hiss etmiyorum Uzandim zaman hiss ederim sende biraz dinlen bence hiss edersin canimm endişelenme