Gzzzm Dr bebek çok yukarıda ama suni ile deneyeceğiz yarın yatışın yapılıcak dedi. Şansım %50 miş. Suni ile inmezse sezeryana döner dedi. Bebeği yukarda olup da normal doğuran var mı ? Boşunada o acıyı çekip sezeryan olsun istemiyorum
Eddaa57 Gzzzm Allah yardımcınız olsun inşallah o sancıyı boşuna çekmezsiniz yani bana daha böyle bişey söylenmedi 38 haftamdayım ama inşallah güzel bi doğum olur 🙏
gizem-cbn Gzzzm açılman varsa bebek de bi şekilde kanala iner bence ya benimki de inmiş kanala ama açıklığım falan yok
Ebruliiiiii Bende şimdi hastaneye gidiyorum banada dua edin bebeğin suyu geliyor ama sancı ve açıklık yok hayırlısı ile banada rabbim kolay doğum nasip etsin. 39+1 deyim dualarınıza talibim bayanlar