Ravziss ben gebelik boyu kullandım. Hem multivitamin içerisinde vardı hem de ekstra folbiol kullandım. Fazlası zaten idrarla vücuttan atılıyor. Aslında herkes gebelik boyu multivitamin içerisinde folik aşırı almaya devam ediyor. İlk 3 ay sadece folik asit 3 aydan sonra da multivitamin içerisinde alıyor herkes. Almamanız kullanmamanız bebekte ciddi sinir sistemi, beyin ve omurilik bozukluklarına yol açabilir. Örneğin spina bfida gibi. Bu hastalığı bi araştırın derim