Eşimde sperm hareketsizliği ve sayısı az çıktı, doktora muayene olduk ameliyat gerektirmeyen varikosel ve Lh değeri düşük çıktı klomen ve argifertil m verdi, 3 ay sonra gel sperm çılgınlığı yaşanacak dedi. 2 ay çok düzenli kullandı eşim ama saçları dökülmeye ve ereksiyon sorunu yaşamaya başladı. Hemen sperm testi yaptık. Bütün değerler alt üst olmuş, olan spermler de gitmiş. Çok üzüldük ve kızdık doktora. Tekrar gitti eşim, Lh çok arttığı için testeronu baskılamış sperm üretememiş dedi klomeni kes dedi. Çok sinir olduk bunu önceden tahmin edemiyor muydu yani. Şimdi sadece kendi bildiğimizi okumaya karar verdik. Sülük tedavisine başladı. Keçiboynuzu kürü, ubegon diye bi takviye içeri çok zengin, zeytinyağında incir, nohut bitter çikolata muz yiyor. Daha 1 hafta oldu ama eşimin psikolojisi çok bozuldu isteksizlik ve ereksiyon problemi yaşıyor ve daha da modu düşüyor. Ne yapabiliriz bunları yaşayan var mı?