Kızlar şeker yüklemesini yaptırmayanlar var mı ? Ben ilk gebeliğimde yaptırdım dokundu ve ⅔ gün hastanede yatmıştım şimdi de yaptırmak da tereddüt ediyorum sizce ne yapmayalım az geç kaldım hatta 26 haftalık oldum ayağım çıkmıştı gidemedim hastaneye de biraz