3_oglan_annesi Brokoli bnde 16 ocakda adetliydim dört günüm gecikti silik çıktı ve kandada değer az çıkınca sorayım ddm 🤗
iremd-1798 Brokoli ay evet var benimde ilki böyle silikti ☺️ şuan 17 haftalık hamileyim 🥰 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😍😍
Yumicupi Brokoli tebrik ederim Allah sağlıkla hayırla kucağınıza aldırsın 🙏🥰 ama çok şaşırdım 4 gün gecikme 4bin küsur beta ile piyasadaki en hassas testte bile silik çıkmasına 🤔
Semanur_AkMo Brokoli aynı böyleydi benim bakın bile görsellerime hamileyim şu an testte bi anormallik yoksa var bence kan verin