Kızlar selam. Benim adetim 3 gün gecikti dün beta verdim 1.4 çıktı idrar testlerim de negatif ama adet de olmuyorum hiç olucak gibi belirtilerim de yok. İlk bebeğimde 1.2 çıkmıştı 1 hafta sonra şüphelenip kan verdiğimde 45 olmuştu değerim ve sağlıkla kucağıma aldım oğlumu. Şimdi tekrar bebiş istiyoruz ama dün değerim 1.4 tü genelde 0 çıkıyor bu yüzden umutlandım 🥹🥹 sizce gebelik var mıdır?