mrsdoruk BrcnBlgn canım 11+3’deyim siyah verdi hep ama renkli ultrasonda da hep gittigimde gösteriyor. Genelde ilerleyen haftalarda veriyorlar diye biliyorum.
Mervekaya Isteyin arkadaslar cihazlarında bir problem olmadigi surece verirler. Böyle detaylari atlayacaklarsa niye ozele kucakla para döküyorsunuz.
BrcnBlgn ilkim19 Insallah banada verir insallah buyumesini bekliyordur vermek icin cok heves yaptim merakediyorum.)
Kubraceylan BrcnBlgn inşallah canım belki hastanelerde farklı olabilir bilmiyorum ama çok şükür 20 haftadan sonra bizimki renkliydi hep😍
BrcnBlgn EsraKaraku Cok sevindim ozaman banada vericek 1u haftaligim biraz daha zamani var ozaman bende cihazmi eski diye dusunuyorum okadr para veriyorum sonucta .)
dml33 BrcnBlgn bnde hep renkliyi bekliorm valla cok merak ediorm 20den sonra veriyo falan dediler 20 olduk bugun yarin kontrol var bakalim ins verir 😀
EsraKaraku BrcnBlgn korkmayın verir sizede önemli olan bebeğinizin yüzünün net cıkması ve pozunu güzel olması 😊
Tugba07 BrcnBlgn Benim doktor hep 4D ve renkli veriyor ultrason resimlerini. Albüm yaptim hatta resimlerle.
BrcnBlgn Hola Anladim canim rahatladim simdi seninbebiste benimki kadar daha zamani var ozaman .) renkliyi cok merakediyorumda
Hola BrcnBlgn tabii ki arzu edersen 4 boyutlusunu isteyebilirsin gorunumunu cok merak ediyoruz dersen vermicekler bisey degil😁🤗❤️
Aysktr BrcnBlgn bana da yüzünü döndüğü zaman yakalayıp renkli veriyo bazen renkli bazen siyah ama bakarken hem renkli olarak gösteriyo hem normal