Cceylann01 Merve2106 ben e bebek lcw ve civilin uyku tulumlarını kullandım e bebebk ve cıvıl güzel lcw elyaf olduğu icin terletiyor
T_tugba Ben e bebek ve lcwaikiki kullanmıştım kızımda memnunuz. Şuan KidZee kullanıyoruz, ince bir yapısı var ama koruması güzel terlemiyorda üşümüyorda. Yaş ve tog ayarını iyi ayarlayıp alınca sorun yaşamazsınız 🙂
Merve2106 T_tugba benim oğlum Mart sonu gibi doğacak 0,3 almak yerine 1 yaş almak daha mı iyi olur çünkü 0,3 alırsan 1 ay tek giyebilecek
T_tugba E bebeğin kalıbı geniş oluyor genelde, lc waaikiki tam. 1 yaş alırsanız aşırı büyük olur 🙂 he bazı modeller var kalıbı küçük oluyor eğer online alamayacaksınız bakıp alabilirsiniz. 1 yaş 80 cme tekabül ediyor çünkü. İçinde kaybolmasın yavrucak 😃