Mahrim Kizlar selam dün ilk muayene için gittim 27 aralik son adet tarihim benim hesabim 10 ay 2 dogum tarihi doktor 11 ay 02 yazmiş bi yanlişlikmi oldu acaba benmi yanliş hesapladim ilk gebeligim bu arada anlamadigim için soruyorum 6 hafta 3 günlük dedi
tgbmerve Mahrim 27 aralıktan sayın bugün tam 7+0 siniz , 38-40 haftada da doğum gösterir benimde ilk gebelik
Mahrim tgbmerve dün gittim 6.9 olmasi gerekiyor doktor 6.3 dedi bide 11 ayda dogum tarihi diye yazmiş yani 10 aydami 11 aydami dogum olucak anlamadim
tgbmerve tgbmerve tgbmerve 18 Eylül de 38. Haftaniz doluyor en erken doğum tarihi 2 Ekim’de 40. Haftaniz doluyor engec doğum tarihiniz hayırlı olsun
tgbmerve Mahrim 18 Eylül’de 38. Haftaniz en erken doğum tarihi , 40. Haftaniz engec doğum tarihi yani 2 ekim. Hafyalarıniz da 6+9 diye değil 6+6 diye hesaplanıp 7. Gün e geçerken 7+0 a geçersiniz hafta 7 gün hesapları karistirdiniz 😊
Seda344 Geç döllenme olmuştur. Her bebek adet gününe göre ilerlemez. Kimi önden. Kimi geriden gider. Doktorunuz ölçüm yapıyor ultrasonla. Daha iyi bilir