Merve010 Lohusa takımını ne renk alayım karar veremiyorum beyaz mı yoksa bebeğin cinsiyetine göre mavi yada pembe mi
Esra_Omer_21 Merve010 ben herşeyimi bej yapıcam o yüzden bulursam bej pijama takımı almayı düşünüyorum
Anonimoo Merve010 ben beyaz aldım sabahlıklı içinin elbisesi var 2 li olarak beyaz daha iyi duruyor bence 🥰
Susam59 Ben bir mavi takım alacağım, eğer fotoğraf çekimi yaptırmaya karar verirsek o zaman birde beyaz almayı düşünüyorum
Sedatun Ben beyaz krem gibi bişey aldım sadece fotoğraf çekmek için kullanıcam abartılı olmadığı için evde de giyerim diye düşündüm belki