idos Testi yaptıranlar kaç günde sonuç aldınız? Ankara genoksta doktor aracılığıyla yaptırdım 1 haftaya çıkar demişti doktor. 6 gün oldu şu an ama meraktan çatlıyorum
Merveeski idos hayırlı sonuçlar alırsınız inşallah sağlıkla gelsin bebeğiniz bize de önerdiler memnun kaldınız mı acaba
Merveeski idos çok sevindim sizin adınıza ultrasonda bebek gayet iyi ama ikili tarama da orta riskli çıktı gerçekten kaç gündür düşünüp duruyorum acaba sorusu insanı çok yoruyor ben yaptırmak istiyorum ama eşim pek istemiyor inşallah fikri değişir anne için çok zor bir süreç çünkü teşekkür ederim cevapladığınız için
idos Merveeski yani 2 li 3 lü testlerin kesinlik payı daha düşük ben net bir cevap alıp kafamda acaba mı olmasın istemiştim. Bir de cinsiyeti çook merak ediyordum. Eğer maddi olarak uygunsanız yaptırmanızı öneriririm. Yani acaba mı sorusu hiç olmuyor %99 kesine yakın sonuç veriyor. Çok şükür sonucum temiz çıktı
Hayatinmelodisi idos merhaba bu test devlette ve ya üniversite hastanelerinde ücretsiz yapılmıyor mu acaba ?
idos Kadersaahin doktor aracılığıyla 360 dolara yaptırdım. Ama araya doktor koymadan direk kendiniz laboratuvarı ararsanız 280-300 dolar gibi bir fiyat verirler. Kendi hemşiresi gelip alıyor kanınızı yine aynı sürede de sonuca ulaşırsınız
idos Merveeski rica ederim ne demek. Siz de canınınızı sıkmayın eğer stres yapıyorum huzursuz oluyorum derseniz bu testi yaptırmanızı öneririm. Aynı şeyi ben de yaşamamak için direk fetal dna yaptırmıştım çünkü en ufak şeyden bile ikili testte orta risk diyebiliyolar hiç kafa bulandırmayım diye
idos Prensiminannesiyim Mehmet Fırat Mutlu’ya gidiyorum. Çok memnunum her saatte sorduğuma cevap veriyor cevaplarıyla tatmin ediyor
miavega idos genoksta yaptırmıştım ben de 5. İş günü çıkmıştı sonuç. Araya hafta sonu girdiği için toplam 7 günde çıkmıştı diyebilirim. Yorumu yaptıktan sonra gördüm sonucunuz çıkmış 🌸☺️
miavega Brcnrcvs111 evet canım. Ama cinsiyet bilgisi doktora gidiyor. Bize gelmiyor Sağlık Bakanlığı tarafından yasaklanmış cinsiyete göre kürtaj durumu olmaması için. Sonuç çıktıktan sonra doktorum arayıp haber vermişti cinsiyeti de ☺️
Prensiminannesiyim idos ben evime yakın diye a life hastanesine gidiyorum da pişman oldum pakette aldım geri iptal de edemiyorum doktorum iyi de rapor konusunda biraz çekingen riskli gebeliğim var amniyon sıvım az serviks uzunluğum riskli derecesinde ama hala çalışıyorum rapor vermiyo ve sürekli ayakta duruyorum sağlık ocağından falan aldım şuanlık ama beni niye zorluyo anlamıyorum
idos Prensiminannesiyim evet neden vermiyor ki rapor. Benim doktorumun özel kliniği var kendi rapor yazamaz diye biliyorum. Heyet raporu veren hastaneler varmış diye biliyorum araştırsan da direk heyet raporu alsan doğuma kadar gitmezsin işe
Prensiminannesiyim idos çok araştırdım da bulamadım ya ankarada heyet veren.ihtiyacım olmasa zaten niye zorlayayım ama ihtiyacım da var