Svd1603 Beta değerim 52 den 22 ye düştü kanamam başladı. Gebelik testinde pozitif çıkıyor kimyasal gebelik midir ne yapmam gerekiyor
ug_fa-3diplomalianne Svd1603 kimyasal ya da dış gebelikten canım düşük yapıyosun büyük ihtimalle bi hastaneye git bence
Mommytwice2 Svd1603 kimyasaldir. Kanama olması iyi değeriniz yakında sıfırlanır yine de Dr kontrol eder
Fundisko Svd1603 doktora bir görünün. Muhtemelen düşük yapıyorsunuz. Dış gebelikte değer yükselir veya aynı kalırmış.