busraltin Bu işlemi yaptırdınız mı kızlar sizce gerekli mi bi tehlikesi var mı doktor önerdi ama ben henüz yaptırmadım
Izzet busraltin bna da ilk gebeligimde dediler yaptrmadim amcamın eşi bnmle bir hamileydi ona da dediler o yaptırdı bi sorun olmadi
Mrsselvinaz busraltin bizim ikili tarama testi temiz gelmişti devlette ki doktor yaş riskin var dedi yaşımda 31.Amniyosentezi önerdi özeldeki doktorum gerek yok bebeğinin testleri temiz dedi. Devlette zorunlu olarak öneriyorlar.Önermek zorundalarmış.
Burcugokhan006 busraltin bir sorun görünmediyse yaptirma canim bende cunku doktorw sordum ikili uclu temiz cikti ense kalinligida duzgundu amniyosenteze gerek yok ama ben kesin sonuc isterim maaddi durumum var dersen fetal dna yaptir dedi ama yaptirmadm
SmyEsciv busraltin bir bakın bence biraz fiyatları yüksek ama sadece kan veriyorsunuz dna analizi çıkartıyorlar