ececan2006 bu modeldeki ayrı portbebe değil, ayak kısmında bir fermuarla açılıyor o kısım diye biliyorum. Yani normal bebek arabası bu şekilde dönüştürülüyor.
Ama aslında sizin dediğiniz gibi ayrı şekilde portbebeler oluyor. Onların içi sünger kaplamalı, yenidoğan dönem için daha rahat. Uyurken alıp eve de öylece getirebiliyorsunuz. Ama kış bebekleri için tercih ediliyor genelde. Yaz bebeği için genelde anakucağı kullanılıyor.