Merhaba arkadaşlar. Tüp bebekle hamile kaldım transferim 20 ocakta olmuştu. 1 şubatta test yapıldı 46 çıktı. 3ünde 103 çıktı. 6sında bi daha yaptırdık 385 çıktı doktor 12sinde gel keseyi görelim dedi gittik alttan baktı ama göremedi bi daha test istedi kimyasal vs olabilir dedi çok moralim bozuldu. O gün testte 1404 çıktı 2 gün sonra tekrarla dedi. Bugün yani 14ünde yaptırdım 2000,88 falan çıktı. Cuma günü için bi daha randevu aldım böyle olup keseyi geç gören var mı. İlk testte geç döllenme olmuş olabilir demişti acaba öyle midir. Çok endişe ediyorum ister istemez sakin kalmaya çalışıyorum ama işte her şey Allahtan deyip sakinleşmeye çalışıyorum.