Mesen yok canım acil bir durum var ise ilk 3 ayında doktoruna danışıp onay alıp aynı şekilde son 3 ayda danışıp onayını alabilirsin , 3. Ayından sonra son 3 ayına kadar sorun yok diyorlar bende yaptırmadım çok şükür , doktoruna danış ama 20 lik dişler çıkmaya başladı 2. Ayımda çok zor olmuştu benim için