Teslimenursevil Pazartesi yumurtam 12mm boyutundaydı doktorum bu ayıda es geçmeyi düşündü ama ben bi umut büyümez mi diyince cumartesi çağordı tekrar evde kendim ovülasyon testiyle kontrol ediyorum sizce büyür mü yoksa kalır mı öyle 😔
Neva_aydn Teslimenursevil büyüyor gibi canım ne olur ne olmaz değerlendir bir dolu bir boş yap inşallah tutar
sacmalamakizim Teslimenursevil Ovulasyona devam et bence canım, bugün yarın yumurtlarsın çok az kalmış, inşallah en kısa zamanda güzel haberler alırsın, böyle umudun hep olsun pes etme. 🥹
Zeyynnpp Teslimenursevil canim günde 2 defa muz ceviz vs. Tuket yumurtlama masajlari var onları dene. Yani yumurtlamaya iyi gelecek meyve sebze leri ye gün içinde inşallah olgun boyuta gelir 🙏
Teslimenursevil sacmalamakizim umudum hep var asla pes etmiyicem inşallah bu ay olur diyprum her seferinde🙏🏻
Teslimenursevil Zeyynnpp cumartesiye kadar 17-18 mm olsa çatlatma iğnesi vurulucam ama olurmu diye düşünüyorum canım inşallah büyür
Zeyynnpp Teslimenursevil benim ilk kontrol gittiğimde en büyüğü 11mm di😊 2-3 gün sonra gittiğimde 19-20 mm di o süreç içinde bu dediklerimi yaptım
Zeyynnpp Teslimenursevil adetin 8.gunuydu canım yanlis hatırlamıyorsam 11mm di üzülmüştüm 2-3 günde büyümez diye çok şükür 2 tane 19-20 mm olmuştu inşallah seninde öyle olur 🤲🌸 (ilk gittigimde 3 tane vardi ama en büyüğü 11mm di bu arada canım) 🙏
Teslimenursevil Zeyynnpp benimde 2 tane biri 8 biri 12 mm ydi 13.günde ama pcıs olduğum için geç mi büyüyecek acaba