Bugün 36 haftalık olduk. Doktor kontrolde suyumuzun açıldığını söyledi. Suyun geldi mi diye sordu ama gelmemişti.Bir hafta sonra yine bakalım dedi. Belki erken doğum yapabilirsin böyle giderse dedi. Suyumu ölçtü 9 dedi. Daha önce başına gelen oldu mu ? Korkuyorum bir şey olacak diye 😒😒