3 sene önce kızıma kullanıyordum ozaman memnundum ama çiş ıslaklık gösterme çizgisi vardı. Oğlum olacak yine molfix alayım dedim merak edip içini actım ama hiç bir pakette ıslaklık göstergesi yok. Sizinkiler de öyle mi kalktı mı kalktıysa neden acaba :(