bebosmommy Yapan veya yaptıracak olan var mı, İstanbul Avrupa yakasındayım kızıma hatıra bırakmak istiyorum çok abartılı bir çekim değil doğal bir fotoğraf çekimi istiyorum önerisi vs olan var mıdır acaba fikirlerinizi bekliyorum ❤️
Rabiul bebosmommy ben istiyorum kendim çekmeyi deneyeceğim hem tlf hem makine ile yapamazsak tutacağım çok abartılı olmasına gerek yok ormanda olur sahilde olur çekim olsun hem bana hem kızçeme hatıra kalsın
Erkeekaannesii bebosmommy Ben bir fotoğrafçıyla anlaştım evde çekim yapıyor çocuk dığduktan sonraki 2 hafta içerisindeve birsürü konsepti de var fiyatı da diğer fotoğrafçılra göre uygundu bence bir konuşun isterseniz
Erkeekaannesii Rabiul Hastanede bende kendim çekeceğim telefonla falan ama sonrasında evde çekim yapacağız anlaştım bir fotoğrafçıyla işte bakalım
Erkeekaannesii bebosmommy Paket içerisinde 3 farklı konsept ( 150-200 arası fotoğraf ) mini aile çekimi ve 20 adet ediylenmiş basılmış fotoğraf vardı benim anlaştığımda ama albüm falan da yapıyor ekstra ücret karşılığında
Anneeadayi3 bebosmommy senin profilinde olan fotoğrafı hangi uygulamayla yaptın canım söylersen memnun olurum :)
bebosmommy Anneeadayi3 remini aslında ücretli ben reklam izleyip ücretsiz hak ile yapmıştım sonra bi daha yapamadım kısıtlı sanırım o hak