_annee Demir ilacı icecegime yanlıslıkla decavit adlı vitamin ilacını icmişim, sabah da icmiştim onu, yanlıslkla iki kere icmiş oldum, bebege bi zararı olmaz deil mi ya 😞
KuzeyinAnnesi10 _annee yok sorun olmaz merak etme 1 avuc içmedin sonuçta ki vitamin ilaçları bi zararı olmaz hemşireyim rahat olabilirsin. Ben e nabızdan ılac alarmı kurmuştum istersen öyle yap hem unutmazsın aynı saate hep bildirim veriyor