Durdaneunl Mama kullanıp hangisinden memnun kaldınız aptamil çok gaz yapıyor diye duydum hipp marka aklımda var hangi markaları kullandınız memnunmusunuz
Berraaak Biz aptamil kullanıyorduk alerji yaptı sonradan araştırdım içinde Palm yağı varmış hatta tüm bebek mamalarında var sma optipro hariç şuan onu kullanıyoruz en azından içim rahat içeriği temiz
ArvenMom Durdaneunl kullandık aşırı ishal yaptı aptamil kulllandık mukuslu kakaya çevirdi golden goat kullandık kabız oldu mamayı asla sevmedi doktor sma geri dönmemizi uygun gördü sma comfort çok memnunduk ama bulmakta zorlandığımız için sma optiproya geçtik hiç sıkıntı yaşamadık bu mamalar her bebekte farklı etki gösterir benim kızıma yaramadı diye size de yaramaz diyemem deneyerek anlarsınız anca
T_tugba Kızıma sma kullanmadan önce hipp kullandım ama o gaz ve huzursuzluk çok yapmıştı. Sma ya geçince hiçbir problem yaşamamıştık. Sma genel olarak en iyi hszmedilen mamalardan biri. Ama çocuktan çocuğa değişir yani deneyip görmek gerekiyor ilk etapta
Barlas28 Durdaneunl benim bebeğim 9 günlük nadirende olsa mama veriyorum hipp ile basladım suan memnunum