Bildiğim kadarıyla diş çekimi 2.trimester dediğimiz dönemde yapılıyor 23-26.haftalar arası diye biliyorum.. benimde 20 lik dişim vardı çekilmesi gereken doktorum kesinlikle izin vermedi ama dolgu yaptırabilirsin sadece demişti onu bile riskli buldu sanırsam.. doktorunuza danışmanız da fayda var o size en doğru bilgiyi verecektir burda da bazen bilgi kirliliği olabiliyor A kişisi çektirdi diye sizinde çektireceğiniz anlamına gelmez süreçleriniz belki aynı değildir bu bakımdan doktorunuza danışın bence ☺️