Merhaba 7+4 gebeyim. Düşük riskim çok olduğu için genel olarak yatıyorum. Öğleden sonra özellikle akşama doğru tansiyonum çok düşüyor. Bu benim 2. Bebeğim ilkinde hiç böyle olmamıştı kendimi aşırı sağlıksız yorgun ise yaramaz bilmiyorum hepsi hissediyorum. Tansiyonum düşünce zaten elim ayağım hiç tutmuyor. Ne yapmam lazım yaşayan oldu mu tansiyon sorunu? Bebeği etkiler mi bir de bu durum?