minnoskonunannesi Kızlar herkese merhaba dün gece nişanım gelmişti sabah hastaneye geldim 3-4 cm açıklık varmış bu gece doğar diyor doktor hem korkuyorum hem gelmesini istiyorum lütfen bana da dua eder misiniz🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ikiprensannesi53 minnoskonunannesi bol bol yürüyüş yap sancı geldiğinde comel pilates topu varsa otur dairesel hareket yap sancı gelince zıpla böylece cok hızlı ilerler doğum
busduuk1914 minnoskonunannesi Allah yardımcın olsun kolay doğum olsun sağlıkla evinize dönün bebişle. Bol hareket etmeni tavsiye ederim 🥹💕 doğurunca da bize bi doğurdum yazarsın artık 🥹
Mira_ll13 minnoskonunannesi benimde 3 cm acikligim vardi o gece dogum yaptim yuruyus yap egzersiz yap
minnoskonunannesi ikiprensannesi53 o hareketleri yapınca daha rahat oluyormuş insan yatarak çok daha fazla hissediliyor🤷🏼♀️
minnoskonunannesi Kızlar herkese merhaba ben doğum yaptım çok şükür hepinize hayırlı sağlıklı çok güzel doğumlar diliyorum inşallah 🙏🏻❤️