Bende ne zaman keyifsiz olsam üzgün olsam eşimle tartışsam bütün heryerim ağrıyor hiç birşey yapmak gelmiyor içimden öyle zamanlar da hamilelik hormonları bizi fazlasıyla etkiliyor herşeyi çok üst noktalarda yaşıyoruz bebeğine odaklan canım benim onunla konuş iyi geliyo 😇