ipison Folik asit kullanmaya başladığımdan beri gaz şişkinlik kabizlik kuruluk hepsi pes peşe geldi gazdan şişkinlikten ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum başına böyle bise gelen var mı n’aptınız ne önerirsiniz ?
emirtimr1 ipison yani doktor takipliyseniz doktorunuza bunu paylaşın,değilseniz değiştirin okumuştum bazı annelerde bu tür sorunlar yaratabiliyor bünyeyle alaklı sanırım
Kubra-00 ipison folikasitlerin çok markası var. Markayı değiştirin. Doktorunuza söyleyin yada size farklı bir marka yazsın. Ben iki ayrı doktora gittiğimde ikisi bana farklı marka önermişti. İçtiğim bende sorun yapmamıştı