Minnakbiri Arkadaşlar şimdi doktordan çıktım betam sürekli 2 kat arttı 2 gün önce 1900dü keseyi görmemiz lazım ama vajinal de normal de görünmedi tekrar test istedi çok endişeleniyorum var mı başına gelen ? 60 kiloyum bu arada kilom da yok öyle
mimar_anne Minnakbiri benim betam 4600 ken küçücük bir kese anca görebilmiştik erken olabilir 2-3 gün sonra gitsen görünebilir
Patito__ Minnakbiri bnm iki gebelikte de vajinadan zor goruldu kese betam ortalamam 4000 lerdeydi oncesinde gorulmedi hatta birinde vajinalde gorulmemisti sonradn goruldu.
momofmychildren Minnakbiri benim de kese görünmemisti 6+4e kadar bekledik ama kese görünmedi maalesef sağlıksız gebelik dendi
Minnakbiri momofmychildren çatlatma iğnesi ile hamile kaldım geç döllenme olur mu onda da bilmiyorum.Doktor betana göre vajinal kesin görünmeliydi dedi
momofmychildren Minnakbiri yine de bir hafta felan daha bekleyin bence ama doktor daha iyi bilir tabiki
momofmychildren Minnakbiri evet artmıştı ama yavaş artmıştı en son 1500 olmuştu sonra betaya bakmadık doktor kanaman olacak demişti dediği gibi de olmuştu 🥴
mavikelebek54 Minnakbiri bende de aynı sorun var tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım. İlk 46yla başladı 103 385 en sonda 1404tü. En sonkinde doktor keseyi göremedi kimyasal vs olabilir 2gün sonra tekrarla kan testini dedi çok üzüldüm stres yaptım. Bugün gene test yapıldı 2000 çıktı. Bakalım inşallah gözükür sağlıklıdır. İnsan endişe ediyor.
Minnakbiri mavikelebek54 inşallah.Evet çok endişeliyim ben de 48 ile öğrendim 1900 e kadar düzenli arttı şimdi yine test verdim bakalım ne çıkacak
mavikelebek54 Minnakbiri inşallah hayırlı sonuçlar alırız hepimiz rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah
mavikelebek54 yenianne0511 benimde transfere göre 5+6 gözüküyor ama kese gözükmedi muayenede bakalım değerim yükselince çağırdı gene inşallah görünür
Minnakbiri Rabbim hepimizi evlatlarımıza sağ salim kavuştursun.Bilmiyorum doktor biraz endişelendirdi görünmesi lazım küçük de olsa dedi bakalım 1 de çıkacak tekrar sonucum
BusraTi36 Minnakbiri benimki de görünmedi alttan bakmak zorunda kaldı öyle bile zor göründü net olarak 8. Haftada gözüktü kese
Minnakbiri BusraTi36 inşallah benim de vardır tek sağlıklı olsun da görünmesin bi sorun olmasın da ilk hamileliğim endişeleniyorum ister istemez