Merhabalar son adet tarihine göre 33+5 hafta olduk. Ultrasona göre doktor iki hafta geride kaldığını söyledi. Nst kan sonuçlarıma bakarak her şey normal dedi. Not aldım korkulacak bir şey yok haftaya gel takip edeceğiz dedi. Bir haftadır cevizdir yoğurt peynir meyve tüketiyorum ama ancak geçen hafta 1700 olan çocuk bu hafta 1868 olmuş daha ne yapacağımı şaşırdım