Kızlar nst kağıdını doktor aldı. Fotosunu da çekmek aklıma gelmedi ama çizgileri hatırlıyorum. Aşağıdaki mı yoksa yukarıdaki mı sancı oluyor. Hemşire sancin var diye açıklık kontrol etti. Açıklık yok dedi. Ama suyun gelirse falan hastaneye gel dedi. Doktor ise sancı yok dedi. Şimdi hangi çizgi sancı oluyor.