Kızlar selam iki gün önce tuvalette bir ağrı vurdu beni. Sol kasığıma bi girdi ordan belime geçti baya zorlayıcı bir agri ve korktum eşime bağırdım. Şimdi de o kadar şiddetli değil ama yine zor yürütecek kadar kasık ve belde agri var. Yalancı sancı dediğiniz şey bu mu acaba? 33+4 teyiz erken mi? Bir tedirgin oldum lütfen fikir verinn