Hase Sırt üstü uzanınca karnım güm güm atıyor yani ses değil nasıl anlatsam bildiğiniz karnım hareket ediyor ve dışardan görünüyor ne bu Allah aşkına iki üç gündür yaşıyorum bir tuhaf oldum daha doktor randevuma da çok var bebek mi acaba
Nisaiste Hase ben onu bebeğe yoruyorum onun kalp atışına bende de oluyo o dediğin kıyafet bile titriyo
Elifesmira Hase evet canım ilk zamanlar bana da çok tatlı geliyodu Bebek büyüdükçe hıçkırıkları da daha kuvvetli oluyo o zaman hiç tatlı gelmiyo🤣