Kızlar selam size 3 tane sorum olacak
- doğum yapalı 10 gün oldu ve kızım uyurken sürekli kontrol ediyorum nefes alıyormu diye hep tedirginim uykuda Allah korusun bişey olacak diye siz de öylemiydiniz bu korkuyu nasıl yenebilirim?
- hayatımda hiç bu kadar hassas olduğum bi dönemi hatırlamıyorum hamilelik hormonları falan yalan asıl hormonlar lohusayken çalışıyor sürekli ağlamaklı haldeyim sizin bu dönemde rahatlatıcı okuduğunuz dua varmıydı ?
- Son soru uzun oldu biraz biliyorum 🙈
Bebeğim doğarken ona bakamadım çıkış esnasında gözlerim kapalıydı bi de sanki sesini pek duyamadım sonrasında yanımdaki yatağa koydular ama şimdi diyorumki keşke baksaydım 😔 yani bunu bile kafaya çok takıyorum 😭😭 bazen vesvese oluyor ya benim bebeğim değilse diyorum DNA testi mi yaptırsam falan düşünüyorum 😔 halbuki hiç odadan çıkartmadılar hep ysnımdaydı bebeğim bana da çok benziyor eminim ama bilimsel olarak bi delil istiyorum bu durumu nasıl atlatacm ?