Dilarakn35 Nilcan henüz cinsiyet belli değil 😄 ama kız olursa nare duha erkek olursa Uras ege düşünüyoruz ama cift kız yada çift erkek olursa bilemiyorum tabi 😄🤣
Kubra001111 Dilarakn35 merhaba ikiz doğal yolla mi oldu acaba 🥰 bende ikiz olmasını istiyorum henüz gebelik olmadı da
newmommk Kubra001111 bende sürekli nasıl iki bebeğe birden bakılır diye düşünüyorum valla ikiz olması insanı çokta endişelendiriyor aynı zamanda hamilelik süreci de tek bebeğe göre çok zor geçiyor ama Allah gönlünüzdekini nasip etsin tabi :)
Kubra001111 Dilarakn35 yaa maşallah sağlıkla kucağınıza alın benim eşimin de halkaları kuzenleri ikiz darısı bize de nasip olur inşallah
newmommk Melekabdullah doktorunuzun ismini öğrenebilir miyim bende istanbul anadolu yakasında oturuyorum
Kubra001111 newmommk amin amin süreç zor olunca bir de çok daha kıymetli oluyor 1 yıl 1 aydır bekliyoruz henüz olmadı
Esra7272 Merhaba ben de 18 haftalık ikizlere gebeyim ara ara lekelenme yaşıyorum sizlerdede oluyomuydu ben de Progestan kullanıyorum rahîm ağzı uzunluğu iyi ama doktorum takip etmek gerekiyor dedi sizlerdede oldumu
Merve1907 Bende 15. Haftamdayım düşük riskim var progestan kullanıyorum ağızdan bu haftama kadar sıkıntım yoktu iki gün önce kanamam oldu ilaca başladım. İkizlerimin biri kız biri erkek isim bulmak çok zor tavsiyeleriniz varsa alırım :)
Nilcan Merve1907 benim öyle olsaydı nil ve can düşünüyordum ☺️ kısa isimleri çok severim cinsiyetleri belli değilken buraya üye olduğum içinde kullanıcı adımı bu şekilde almıştım🥰