annevebebek17 Kızlar 14 haftalık hamileyim sağımdan sola dönerken karnımda bıçak saplanır gibi sanki birsey ler kesiliyormus gibi felaket ağrım oluyor Allah aşkına sizdede oluyor mu neden oluyor bunlar anlamış değilim
Zeyna01 annevebebek17 Ben şuan 37 haftalığım bebek kafasını olduğunu yer ağrıyor benimde ama birde yorulup iş yaptığımda oluyor o haftalarda olmuyordu benim doktorunuz sorun isterseniz kanama lekenme yoksa korkmayın
annevebebek17 Zeyna01 elhamdülillah kanamam lekelenmem yokta yattığım da sağa sola dönerken karnım kesiliyor sanki birde oturup kalkarken resmen içersen canım acıyor gidicem doktora randevum var onu bekliyorum bakalım
BuseBora annevebebek17 bende merak ettim bende de aynı durum var daha 18 haftalık ama oturduğum yerden kalkarken bir anda bıçak saplanması gibi oluyor öğrendi iseniz burayada yazarmısınız
annevebebek17 Mucizemibekliyorum41 canım sordum ama benden baya bir kan tahlili aldılar perşembe gel tekrar ona göre bakalım vitamin eksikliği değer düşüklüğü kaynaklı olabilir dedi
annevebebek17 BuseBora Ah o acıyı bilirim çok zor yani biranda kivrandiriyor resmen.. Bugün kontrolüm vardı fakat tahlillerine bakalım dedi perşembe günü gel dedi vitamin eksikliği yaparmis canım bakalım