Gulsahgunhan Kızlar selam 3 ayımız kaldı kızımız geliyor ama biz hala içimize sinen bir isim bulamadık. Kız isim önerilerinizi bekliyorum lütfen yardım :)
Kahverengi Gulsahgunhan benimde doğum nisanda devin veya bade koymayı düşünüyorum kıza isim bulmak daha zormuş ya 😊
Egemoms1303 Gulsahgunhan yaa 🤭 benimde karşı komşumun kızı Deren Bade o kadar güzel ve naif ki çok hoşuma gitti iki isim uyumu falan 🤭
Aysesrt Bizimde kızımız olucak daha hamile kalmadan önce Nil düşünüyorduk onu koyucaz bence tek başına çok zarif bir isim. Onun dışında Duru inci ipek Zerya Arya Masal Nare gibi isimleri de tavsiye edebilirim. Ya asil ya da naif bir isim olsun.
Silaybooo123 Gulsahgunhan bizim cinsiyeti daha göstermedi yaramaz🤭 ama eğer kızımız olursa LİDYA koymayı düşünüyoruz
Zlem426 Bizde isim bulamadık oğlum Ayşe olacak diye tutturdu başka biseyi kabul etmiyor bu gidişle onun isteği olacak gibi