MayIs_papatyasI Merhaba hanımlar,ben martta sezaryen olucam Allah izin verirse.Sütüm gelmezse diye mama da götürcem yanımda.İçeriği güvenilir mama markası önerisi olan var mı?
Busraakay_26 MayIs_papatyasI ben Kızım da normal bebelac kullanıyorum kusma ishal yanda gaz sorunu olmadı Gazlı bebeği olan çoğu anne de evolvia mamayı kullanıp çok memnun kaldılar Ama içeriği temiz bir mama arıyorsan aptamilin yeni çıkan maması bir de golden goat maması
MayIs_papatyasI ulkuerdogann hipp i de çok öneren oluyor sanırım.onu kullandınız mı? Bebelac ta gaz problemi kusma vs oldu mu?
Eslem2112 MayIs_papatyasI kızımda Aptamil almistim kusma yapmıştı Bebelac iyi gelmişti bu seferde Bebelac alacam
Pemberuya MayIs_papatyasI canm Palm yağı sadece sma da yok yani İsrail malı almayı çok istemiyorum ama Palm yağı olmadığı için onu alıyoruz mecbur 😩
MayIs_papatyasI Pemberuya hadi yaa☹️sağlık açısından mecbur almak gerekiyorsa ne yapacaksınız.keşke kendi Türk malımız olsa
MayIs_papatyasI ulkuerdogann ben de olmadı 2 markayı alayım.Duruma göre karar vereyim.Herkese teşekkür ederim bilgiler için🙏🏻