Kiymetcetinel Günaydın kızlar bu sabah feci bir sırt agrısı regl sancısı gibi ağrıyla uyandım , hafifte kırmızı sarı akıntım gelmiş peçeteye doğumla alakası olabilir mi 37+6 günlüğüm?
Meryeminannesi20 Kiymetcetinel normal nişan gelmiş olabilir sancınızı ve bebeğin hareketlerini takip edin sancınız artıyoraa bi doktora gidin derim
Anneeadayi3 Kiymetcetinel muhakkak doktora gidin evde beklemyin böyle şeyler beklemeye gelmez eğer doğumla ilgiliyse sanciniz yoksa hastanede durmak istemezseniz imza verip cikabiliyorsunuz zaten ama bir bebeğe baktırın geçmiş olsunq
Beren02 Kiymetcetinel nişan gelmiş olabilir canım ben de 37. Haftada doğum yaptım bebek hareketlerini hissediyorsan sıkıntı yoksa evde sancını bekle derim naçizane
Kiymetcetinel Beren02 şiddetli regl sancısı gibi agrı çekmişmiydiniz agrı karnımın altlarında dolanıyor şuan
Busraakay_26 Kiymetcetinel gelen şey nişanınız sancılarınız da başlamış akika tutun bir duş alıp hastaneye öyle gidin sancıyı olabildiğince evde çekin derim
Kiymetcetinel Beren02 şuan bende öyleyim az az geliyor karnımın alt kısımlarına hafifler gibi oluyor sonra belime doğru artıyor
Beren02 Kiymetcetinel muhtemelen doğum başlamış olabilir canım sen iyiysen bebeğin iyiyse normal doğum düşünüyorsan evde biraz bekle derim. Ben o belirtiler ile erken gidip perişan oldum hastanede nişan gelmiş az az suyum da geliyordu ama sancı yok denecek kadar azdı. Açılmam yoktu anlayacağın. Ebe gider gitmez çatı muayenesi yaparken suyumu patlattı sancı da hemen gelmeyince suni sancı verdiler saatlerce o işlenceyi çektim ve sezeryana alındım.
Kiymetcetinel Beren02 suyum gelmedi o yüzden biraz daha bekliyorum doktorumla iletişime geçicem bende erkenden gitmek istemiyorum açıkcası