Geceleri yatamıyorum dönemiyorum sağa sola. Acısını şiddetini anlatamayacağım bir ağrı var pelvik bölgemde. Doktorum normal diyor. Bu ağrı nasil normal olabilir ki diyorum bazen. Ağlama noktasındayım artık. Eşim bile acıdı halime uyuyamadi bu gece o da. Çatı agrisiymis sanırım. Ben buna dayanamazken nasıl doğum yapacağım ki. Çok korkmaya paniklemeye başladım. 😭