Yenianniss- Aranızda e bebekten emzirme atleti ve sütyenini kullanan var mı? Beden konusunda çok kararsızım hangi bedenleri tercih ettiniz ?
Smyye0303 Yenianniss- ben sutyenini aldım bı beden büyük olandan canim çünkü ilk iki hafta sisiyo göğüsler sonra yumusuyo alışınca