Munevver1 4 gün önce çatı muayenesinde 1cm açıklığım çıktı kasıntılarım da oldu ara ara kanamam da oldu ama hala gelen giden yok sizce doğum yakın mı demek oluyor bu durumda
Meryeminannesi20 Munevver1 ben de pazartesi çatı muayenesi oldum o günden beri kasıklarım ağrıyor hafif lekelenmem de var ama gelen giden yok bende bekliyorum hayırlısıyla bi gelselerdi artık 🥲
Aslii- Munevver1 aynı sey benim içinde geceli pazar günü 1 cm açıklık vardı pazartesi salı az az leke gordüm şuan leke de görmüyorum başka Bi belirti de ypk
eceminannesiyim Bugün tam 37 olduk yalancı kasılmalar oluyor.bu hafta doğum için gün alacağız inşallah
Aslii- Munevver1 valla ben de bik gündür sancı vs yeni Bi belirti bekliyorum regl ağrısı var başka da bişey yok