Merhaba. Bebeğim 10 günlük. Sütüm var çok şükür.
Ebe bana kendi istediği zaman hariç 2 saatte bir iki memeni 15 er dk verebilirsin demişti. Her gece 2 saatte bire alarm kuruyorum emziriyorum ama uykusu çok ağır yazılan önerilen her şeyi yapıyorum iki gündür geceleri uyanıyor ama sadece 10-15 dk emiyor.. o yüzden saat başı uyanıyorum az emdi diye.. sizce 10-15 dk yeterli mi.. sizin düzeniniz nasıl. Aşırı yoruldum uyanmaktan uyandırmaya çalışmaktan.. siz ne kadar besliyorsunuz geceleri