Tugce-12 canım bişey sorabilir miyim bende açlık şekeri 126 tokluk akşam 170 cıktı normalde bundan 2 hafta önce de hep şekerim düşüktü evde aletim var ölçüyorum hatta şekerim düşük diye baygınlık geçirdim 2 3 kere tok oldugum halde 24 haftamdayım bi anda böyle cıktı böyle oldu neden olur bilgin var mı yada ne yapmam lazım