Ozlemgokce Kızlar çok özür dileyerek soruyorum 37 haftalık oldum gebeliğim boyunca mantar enfeksiyonum vardı yani akıntım hep oldu ama dünden beri bi tuhaf, resmen parça şeklinde geliyor nişanı bu şekilde aşırı yoğun kıvamlı ve sarımsı renkte gelen oldu mu ?
Miracleee Ozlemgokce bende hiç mantar enfeksiyonu filan olmadı. İdrar yolu iki kez oldu ama Bi daha o da olmadı. 36 haftadayim. İki gun önce beyaz parça şeklinde geldi Bi akinti. Dün çatı muayenesi oldum yine geldi sonrasında aynı akinti. Bende anlamadım. Nişan illa kırmızı kahverengi ve kanlı mı oluyor 😵💫
elmaelmaelma Hayır benim nişanım beyaz sarı arası gelmişti yani bildiğin sümük gibiydi renk olarak. Miktar olarak da avuç içi kadar ve jöle şeklindeydi. Ertesi sabahına da suyum geldi.