Arkadaşlar hamileligimin 4+2 sindeyim. Bu gece bel ağrısından uyuyamadım. Doktor randevum 6+2 Yinede doktora gitmek gerekir mi? Erkenden yani. Devlet acil kadın doğum ilgileniyor mu böyle durumlarda. Şu saate kadar 2-3 saat belki uyumusumdur. Sıcak su torbası tuttum işe yaramadı.