Yasemin1810 bebeğim Benim kızım Eylül’de doğmuştu 2 yıl önce dr bana kızıyordu çocuğu kalın giydirme kısa kollu giydir diye çünkü bebekler İsilik oluyor bekle yaz kıyafetleri çıksın zıbınla dolaşır zaten emin ol bebek anne karnındaki su bile ılık havada acayip sıcak olacak Haziran’da